Dos roles al "enrol in course"
- Joan Isaac
- Topic Author
- New Member
-
Less
More
12 years 2 weeks ago #1
by Joan Isaac
Dos roles al "enrol in course" was created by Joan Isaac
Tengo un problema, y es que al enrolar un usuario a un curso quiero definir que este inicialmente sea un solicitante y no un estudiante, el problema que tengo, es que al enrolar al usuario al curso se le asignan los dos roles, el de solicitante y el de estudiante. Investigando me he dado cuenta que el rol de estudiante lo crea joomdle y el solicitante lo crea moodle tal como yo le he indicado, como puedo solucionar este problema?
I have a problem, when a user enrol in a course, joomdle creates a role of Student and moodle creates a roles of Applicant as I have configured. My goal is that when one user enrols in a course, he or she must be created as a applicant, but he or she are created as a applicant and student. How can solve it?
I have a problem, when a user enrol in a course, joomdle creates a role of Student and moodle creates a roles of Applicant as I have configured. My goal is that when one user enrols in a course, he or she must be created as a applicant, but he or she are created as a applicant and student. How can solve it?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Antonio Durán
-
- Moderator
-
Less
More
12 years 2 weeks ago #2
by Antonio Durán
Replied by Antonio Durán on topic Dos roles al "enrol in course"
Joomdle usa el rol de estudiante para hacer los enrolments, así que no creo que eso puedas cambiarlo, ano ser que modifiques el código.
Si lo que estás haciendo es usar solicitudes de cursos, quizas puedas usar las funcionalidades sobre ese tema que ofrece Joomdle.
Si lo que estás haciendo es usar solicitudes de cursos, quizas puedas usar las funcionalidades sobre ese tema que ofrece Joomdle.
Please Log in or Create an account to join the conversation.